Saturday 19 January 2013

Saturday . Sunday . BORING DAY !

Assalamualaikum uolss :)


Haa , ni yang best ni update blog , dapat la cerita banyak2 kan ? kalah buku aisya sofea . kekeke >.< Okay , nak start cerita dah ni . cepat cepat ! lololololo Aish aku ni memain jetau cerita tak jugak , haiyaa ~ Like always , weekend ni boring gila tahap gajah beranak lima tepi haighway karak . Fuhhh , ayat ala ala kopi super power tuuu . Hahahaha ! Saturday . Boring , duduk rumah mengadap tv 24 jam *cedih* Lately ni Mama takda kat rumah sebab bawak atuk pergi berubat dekat .... entah la . Lulz ~ it's a llittle bit awkward now ..... Ishh , tak tau la nk cerita apa weh ! hmmm hmmm hmmm

Okay , lets continue w Sunday ! Sunday i mean today la kan . Harini pulak macam boring tahap gajah yg beranak tadi masuk hospital sebab dala keadaan pantang . Haa , tu lagi power . Betui ke idok ? hahaha . Kau jangan nak poyo ! k tetiba . Puihh -___________- After lunch ni nk pi kedai cikdin sebelah rumah . Kan dia baru bukak mall . Nama mall dia Mydin . Faham faham jela apa yg aku tengah merepek sekarng eh ? hahaham . Mydin pun jadila disebabakn boring sangat kan . Merepek banyak sangat dh aku  ni . Bukan senang kau tau tak nak update post baru ni ! Kena dok pikiaq nk type apa . Aisehmann . Daripada aku dok menghepek ni baik aku stop . lol Kbye *kissmelayang*


No comments:

Post a Comment